• +31 50 571 4240
  • info@cj2.nl

De CJ2 NOC pagina is live!

donderdag, 21 februari 2019

We zijn ontzettend trots dat we eindelijk onze CJ2 NOC pagina mogen lanceren! Voortaan melden wij storingen en gepland onderhoud aan onze systemen en platformen via www.cj2status.nl.

Wanneer er bij ons een storing binnenkomt, is het lastig om klanten op de hoogte te houden van de ontwikkelingen. Daardoor wouden wij graag een NOC pagina waarbij wij gemakkelijk en snel storingen kunnen melden, updaten en 'oplossen'.

Een uitleg over de werking van de CJ2 NOC pagina:

  • De NOC pagina draait buiten onze eigen omgeving en blijft daarom actief en bereikbaar bij een eventuele storing op de interne servers;
  • Wanneer er een storing is komt dit bij de datum te staan;
  • De storing kan de volgende status hebben:
    • In onderzoek
    • Geïdentificeerd
    • Aan het opvolgen
    • Opgelost
  • Er zullen meerdere details worden toegevoegd bij elke status update van de storing;
  • De pagina wordt elke 60 seconden automatisch ververst,
  • Gepland onderhoud wordt niet als een storing vermeldt, kijk hier voor op de agenda. Bijvoorbeeld als er een switch wordt vervangen.

Wanneer de storing als opgelost staat en je ervaart nog steeds problemen, bel dan ons noodnummer of 050-5714240 en toets 9.

Momenteel werken wij aan het systeem om proactief te gaan mailen wanneer er een storing wordt aangemaakt. Dit zou alleen de ‘getroffen’ klanten betreffen, als er een storing plaatsvindt op hun desbetreffende server/omgeving. Wanneer dit zover is zullen we dit bekend maken.

Hiermee hopen wij een betere en snellere communicatiekanaal te creëren. Mochten er nog vragen zijn naar aanleiding van de CJ2 NOC pagina, dan horen wij dat graag op info@cj2.nl.